29 Temmuz 2012 Pazar

burcu apla sen büyüyünce ne  olacaksın?
emir ben fazlasıyla büyüğüm zaten
ne oldun o zaman?
olamadım henüz ama olmak için uğraşıyorum işte.
ne için uğraşıyorsun.
hani sen şimdi ilkokula gidiyorsun ya
evet
sonra liseye gideceksin
hı hı
sonra da üniversiteye
evet biliyorum
hıh! ben üniversitede hoca olmak için uğraşıyorum
o zaman ben üniversiteye gidince sen benim öğretmenim olabilirsin
moleküler biyolojiyi seçersen evet
tamam. çok konuştuk bu gece hadi uyuyalım
uyuyalım minikkuş



7 yaşındaki bilgisayar bağımlısı minik kuzenimle aramızda geçen bi diyolog. önceden ben annemin sağ koluna başımı koyar uyurdum şimdi o benim sağ koluma başını koyup uyudu. hayat çok garip, vapurlar felan..

*son cümle dreamsact'ten alıntıdır.

14 Temmuz 2012 Cumartesi



Madonna, Marilyn Monroe, Charlie Chaplin, Gene Kelly & John Wayne

sırasıyla size de bir şey hatırlatıyor mu?

13 Temmuz 2012 Cuma

dün kayan şeyin yıldız olduğuna inanmak istiyorsan inan ama değildi. yıldız falan kaymadı. kabul et. bir de bazı şeylerin dünyanın sonu olmadığını kabul et. insanları kırdığın için üzül ağla zırla ama ne olur saçma sapan şeyler için hayata küsme tamam mı? bir şeylerin üstüne farklı anlamlar yükleyip kendi kendini kendi ellerinle bohem kuyusuna itme yavrucum. akıllı ol mantıklı ol saçmalama! şimdi hadi kalk git aplacığından özür dile diğer şeyleri de salla ya. su akar yolunu bulur kasma evlat! haaa ek olarak lütfen ama lütfen somurtma artık. zaten çekilmiyosun şu halinle + sıcaklarda hiç çekilmiyosun yavrum kusura bakma dost acı söyler.



smile it's sunnah (=