3 Nisan 2012 Salı

kimileri bana nankör diyor diyebilir umurumda değil kimileri tarafından kıskanılıyorum kıskanabilirler kıskansınlar işin aslını bilmiyorlar çünkü. içimdeki benlerden biri bugün çok mutluydu gayet mutlu çünkü onun duası kabul oldu istedikleri oldu çoğu şey onun planladığı gibi gitti herkesin kabul ettiği küçük acı verici detaylar vardı ama o her zamanki gibi takılmadı kabullendi çünkü o zamanı geri çeviremeyeceğini, gidenin gelmeyeceğini, ölenin asla dönmeyeceğini idrak etmiş durumda. o bugün çok mutluydu işte bende hiç karışmadım bozmak istemedim onun mutluluğunu gülümsedim herkese halimden gayet memnunmuşum gibi yaptım hatta o kadar güzel oynadım ki kendim bile inanacak seviyeye geldim ama böyle hep midemi bulandıran bir şey vardı ve gün ışığının azalmasıyla beraber şiddetinde bir artış sezdim (ters orantı) ve şu an seviye baya yükseklerde.

Ve o salak şimdi karşıma geçmiş neden böylesin diye bana hesap soruyor? asıl ben sana soruyorum sen neden böylesin tamam seni anlamaya çalışıyorum hayatı kıyısından köşesinden bi yerinden tutup yakalamaya çalışıyorsun ama bunu lütfen yapma! yapmaaaa! çünkü bu gerçek mutluluk değil. benim asıl istediğim bu değil. değil. değil arkadaş evet nankörüm ben tamam nankörüm susar mısın! sus! hala neden memnun değilsin diyor ya! sence canım? kızım sen daha olayın farkında değilsin nasıl bir işe giriştiğini bilmiyorsun. sen kalkarsın bunun da altından deme kalkamam :) kal-ka-mam. realist takılıyorum artık :) bak zafer falan bekleme avucunu yalarsın şimdi söyliym çocuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder