23 Ağustos 2009 Pazar

CEM ADRİAN o'nun bir düşü var ki...

bu şehirde bir kadın var adı bana özel bana özel bana özel
elleri var küçücük, yüzüyse çiçeklerinden güzel çiçeklerinden güzel
kimse bilmez benden başka bir kalbi var kocaman ama bana özel bana özel
bazen kızar dünyaya ama sadece kendini üzer kendini üzer
göremezler görmezler izin vermese asla üzemezler üzemezler
çözemezler çözemezler onun bir düşü var ki asla asla bilemezler bilemezler
kalbindeki elmasa erişemezler çözemezler çözemezler onun bir düşü var ki asla
bazen bakar gökyüzüne o bulutları izler bulutları izler
kuş olup uçmak kanat çırpmak o bulutları geçmek ister
yemyeşil çimenlerde çırılçıplak koşmak ister koşmak ister
bu kahrolası gri şehrin tüm yollarını rengarenk boyamak ister o o o o
şimdi o kanatlarını rüzgara açmış dur diyemezler diyemezler
yıldızların arasında o kadar parlak ki onu seçemezler seçemezler
başka sular arıyor o başka rüzgarlar
başka yollara yürüyor başka sularda o
başkaaaa heeeep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder