28 Ekim 2013 Pazartesi

# Eğer sen olmasan #


# Hayat mutsuz kalırdı #


# Ben de TARDIS'siz
Dr. Who olurdum #


# Fitilsiz bir mum #


# Crick'siz bir Watson #


# Boğazsız bir kazak olurdum #


# Peyniri olmayan makarna #


# Wozniak'ı olmayan Jobs olurdum #


# Hesap makinesinde bulamayacağın
üslerin bulunduğu... #


# Üstel denklemler
çözüyor olurdum #


# Bulması da çok zor olurdu #


# Bombasız bir atom olurdum #


# Com'u olmayan bir nokta #


# Ve muhtemelen hâlâ
annemle yaşardım #


# Ve muhtemelen hâlâ
annesiyle yaşardı #


# Seninle tanıştığımdan beri
dünyamı tersine çevirdin #


# Tüm hayallerim ve
umutlarımı sen destekledin #


# Sanki sen Uranyum-235
ve ben Uranyum-238 #


# Neredeyse ayrılamaz izotoplarız #


# Hayalini bile kuramazdım #


# Hayatımın böyle güzel olacağının #


# Seninle #


# Tanışmadan önce #


# Bernadette #


# Eğer sen olmasan #


# Hayat dertli olurdu #


# Ben sicimsiz
sicim teorisi #


# 1'i olmayan
binary kod #


# Elektron silahsız
katot ışını lambası olurdum #


# Joss Whedon'sız Firefly,
Buffy ve Avengers olurdum #

# Daha çok Klingonca konuşur #

# Heghlu'meH QaQ jajvam #


# Ve kesinlikle hâlâ
annesiyle yaşardı #


# Seninle tanıştığımdan beri #


# Dünyamı tersine çevirdin #


# Hem en iyi arkadaşım
hem de tek aşkımsın #


# Değişen elektrik ve
manyetik alanlar gibiyiz #


# Biri olmadan #


# Diğeri de olmaz #


# Hayalini bile kuramazdım #


# Hayatımın böyle güzel olacağının #


# Seninle tanışmadan önce #


# Bernadette #


# Hayalini bile kuramazdık #


# Hayatlarımızın böyle
güzel olacağının #


# Seninle tanışmadan önce #

# Bernadette #




(Bonnie ve Clyde
Thelma ve Louise)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder