30 Haziran 2009 Salı

çok küçüktüm bence 10-13 yıl oldu. iki sandalyeyi birleştirip üzerine minder koyup yattığımda, boyumun o iki sandalyenin birleşimi olacak kadar küçük... ama ayaklarım aşağı doğru biraz sarkardı ve buna sinir olurdum.
yıldızlara bakarak uyumayı çok severdim yaz gecelerinde. terasta akşamları oturduktan sonra vakit geçince hep uyumuş taklidi yapıp içeri girmezdim ama herkes bilirdi uyumadığımı. tabiki annemde. birazdan üşüyüp içeri gireceğimi bildiği için bişey demezdi yine öyle bir gece herkes içeri girmişti bense iki sandalyeyi birleştirmiş üzerine minderleri dizmiş sırıtarak gökyüzüne bakıyordum (tam da hatırlyamıyorum aslında)
annem sabahın köründe kalkıp onuda uyandırmayalım diye hep bizi geç yatırırdı. hiç birzaman erken yattığımı bilmem. hep mal gibi okuldan geldikten sonra ödevimi yapmaz gece 12 lerde 1lerde ağlaya ağlaya uyuya uyuya yapardım ödevimi yada annem yapardı galiba bu daha doğru oldu. ha konuya dönelim ben yine işte gece terasta yatarken aklıma televizyonda gördüğüm reklam geldi. reklamda sabah 7 demi sekizdemi ne (yani bana göre erken bi saatte) bi çizgifilm vardı bende onu izlemek istiyordum ama biliyorumki uyanamayacağım. napsam diye düşünürken Allah'ım beni duyuyorsan bir yıldız kaysın dedim ve yıldız kaydı sonra gerçekten çok mutlu olmuştum hem beni duyduğu için hemde yıldız kaymalarına oldum olası çok meraklıyım ondan.neyse bildiğin kaydı işte yıldız sonra içimden dedimki Allah ım beni işte çizgifilm kaçtaysa artk kaçtı hatırlamıyorum beni uyandır dedim ve duyuyorsanmı dinliyorsanmı ne işte oyle bbişey varsa bir yıldız daha kaysın dedim ve yine kaydı ama sonra bidaa kaysın dediğimde kaymamıştı sanırım aslında olayın buraya kadarki kısmı ilginçte bazılarına ilginç gelmeyebilir o gece meteor yağmuru falan vardı diyebilir. gelgelelim olayın ikinci perdesine uyandımmı uyanamadımmı? işte açıklıyorum o gece bu olaydan sonra gittim annnemin koynuna sokuldum sarılıp uyuduk herzamanki gibi(babam ben daha annemin karnında 3,5 aylıkken öldüğü için ben büyüyüne kadar hep beraber uyuduk o günleri hep özlerim çünkü kendimi güvende hissederdim) sonra saati yine hatırlamıyorum ama o çizgi filmin saatinde burnuma deyen bir şak sesiyle uyandım nemi oldu meğersem annemi (yazya) bir sivrisinek ısırmış annem ona uyanmış sonra sineği öldürmek için uğraşırken sinek benim burnuma konmuş annemde sineğe vuruyım derken benim küçük minik sevimli burnuma vurmuş sonuç olark ben uyandımmı eveeeeeeet uyandım peki bu olay ilk ve sonmuydu haaaaayıııııır



saygılar efendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder